8.4.06

Perjantai 7.4.

Fiksu ja filmaattinen rouva saapuu hymyillen narikkaan kahden jälkeen:
"Onko täällä aina tällaista?"
"Yleensä vielä pahempaa",
vastaan.
"Niinkö?" hän naurahtaa ja jatkaa "tyttökaverit saivat tarpeekseen jo pari tuntia sitten, nyt tämä alkaa olla liikaa jo minullekin."

........................................................................

Valomerkin aikoihin narikkaan saapuu riitelevä vakkaripariskunta.
M: "Mitä sä ny vittu selität hä?!"
N: "Sä katselet mun parasta kaveria! Luuletko sä että mä en huomaa?!"

Huutaminen jatkuu kymmenisen minuuttia jonka jälkeen rouva saa takkinsa ylleen.
M: Missä _mun_ takki on?
N: En mä tiedä, sulla on se oma narikkalappu.
M: Sehän on sulla! Anna tänne se lappu!
N: Sinä tulit tänne ilman minua, se sun lappu on sulla itelläs...
M: Vitussakaan ole! Kaiva se vitun lappu sieltä laukusta niinku olis jo saatana!
Mies ottaa naisen laukun tiskiltä ja heittää sen naista kohti.
N: Usko nyt että se ei ole mulla vaan se on sulla itselläs!

Mies kaivelee naisen laukkua ja kiroaa, nainen mäkättää. Huomaan miehen narikkalapun törröttävän tämän vyön alta ja sanon siitä hänelle, mutta mies jättää asiani huomiotta ja jatkaa laukun kaivamista ja kiroamista. Toistan asian tällä kertaa naiselle, joka kaivaa lapun miehen vyön alta ja heiluttelee sitä miehen silmien edessä ärsyttävästi virnuillen. Mies sieppaa lapun naisen kädestä ja ojentaa sen minulle. Palattuani takin kanssa mies tuijottaa vihaisena ulko-ovelle ja nainen myhäilee ja virnuilee vieressä, vaihdamme tietäviä katseita: miehet eivät vain osaa.

..........................................................................

Ravintolan vihdoin tyhjennyttyä kello on 04:10. Humalainen naisasiakas harhailee salissa ja etsii kadonnutta laukkuaan horjuen ja henkilökunnalle valittaen.
Portsari1 minulle: "Toi muija on puolisokea, ei se varmaan näkis sitä laukkua vaikka se nostettaisiin sen nenän eteen."
Portsari2 hetkeä myöhemmin: "Kun mä olin 18 kävin naimassa tuota naista, se oli silloin 27. Ja mun faijalla töissä."

............................................................................

2 Comments:

At 14:04, Anonymous Anonyymi said...

Portsarin homma taitaa olla tosi raskasta? Toisaalta, kun katselee sitä touhua, oma elämä näyttää varmaan aika auvoiselta.

 
At 16:04, Blogger Neiti Vahtimestari said...

onhan se. itse kun olen vielä nuori ja asiakaskunnan ollessa omien vanhempien ikäistä olen luvannut itselleni, että siinä iässä jos juon, niin teen sen suljettujen ovien takana ja kaukana sivistyksestä. kunnioitus vanhempia ihmisiä kohtaan ropisee pois viikonloppu viikonlopulta.

 

Lähetä kommentti

<< Home

Kävijälaskuri