14.8.06

Lauantai 12.8.2006

Vähäeleinen vakkarinainen saapuu ravintolaan heti kymmenen jälkeen ja hetkeä myöhemmin poistuu. Palaaminen tapahtuu parin tunnin kuluttua, jolloin hän lipunmyyjä nappaa häntä hiasta ja pyytää esittämään pääsylipun. Narikkaan päästyään vakkarinainen nauraa:
"Siis tuo lipunmyyjä ei muistanut mua, vaikka käytiin alkuillasta!"
Minä: "Niinkö? Ei se taida muistaa oikein ketään."
Vakkari: "Uskomatonta! Minä sanoin sille, että kuinka sinä et minua muista! Minähän olen illan komein nainen!"

................................................................................

Oudon oloinen mies seisoo narikan edessä ja selvästi miettii kovasti jotain. Hetken kuluttua hän astuu lähemmäs ja kysyy:
"Onkos tytöillä joku koulutus tänä työhön?"
Minä: "Koulutus?"
Mies: "Niin. Joku koulu käyty?"
Minä: "Tekö meinaatte että amiksessa on semmoinen narikkalinja, jossa opetetaan kuinka laitetaan takki naulaan?"
Mies: "Niin. Semmoisenko ootte käyneet?"
Minä: "Joo, kyllä. Se on se vaatesäilytyksen peruskoulutus."
Mies: "Justjust..Tuota tekö sitten myytte näitä narikan nauloja vai?"
Minä: "Kyllä. Aina vuodeksi eteenpäin myydään! Olisitteko semmoisesta kiinnostunut?"
Mies: "Niin... Ei minulle taida oikein vuodeksi olla käyttöä kun harvemmin käyn..Mutta ihan hyvä idea, ei siinä mitään..."
Mies tuumii vielä hetken ja jatkaa sitten matkaa. Meitä naurattaa.

..............................................................................

2 Comments:

At 11:55, Anonymous Anonyymi said...

No,onkos sulla? Koulutus? JV, vartija? Hauskasti kirjoitat...

 
At 07:57, Blogger Neiti Vahtimestari said...

Ei ole koulutusta, mutta järjestyksenvalvojan kortin hankkisin mielelläni.

 

Lähetä kommentti

<< Home

Kävijälaskuri